Sabtu, 2 April 2011

di paGi Sabtu yang Indah

    Assalamualaikum dan selamat pagi semua.... *(^_^)*


  Alhamdulillah , pagi sabtu ni nampak indah sekali. Aku yang bangun lambat sebab semalam sibuk buat report yang tak siap-siap membuat keputan untuk ponteng kelas koko hari ini.Huhuhu.... mintak maaf Encik R........., minggu depan saya datang. Tapi itu bukanlah point yang sebenar sebab hari ini aku nak 'attend' kenduri khawin kawan aku.

    Kepada kawan aku itu selamat pengantin baru, semoga perkhawinan anda kekal hingga ke syurga. InsyaAllah.. amin....



     Lepas tu apa aku nak buat? aku ingat nak jalan-jalan lepas 'tension' sikit dan balik rumah sekejap. Lepas Asar balik U balik sebab aku nak tengok teater Lagenda TOk Kelembai kat panggung Percubaan.Apa yang menarik berdasarkan 'cerita dari senior'Tok Kelembai ni mengambil keputusan untuk mengasingkan diri dan menjadi batu kat atas gunung dan katanya lagi  kewujudan patung batu itu memang benar-benar wujud. Roomate aku berlakon tau , mesti la aku nak tengokkan.hehe,,.=) harap-harap apa yang aku rangcangkan hari ini dipermudahkan olehNya. InsyaAllah.

  Huhuhu... dah lama aku tak merepek dan merapu kat blog sendiri. Rindunyer nak bercerita kat dalam ini. Tapi apa boleh buat, banyak lagi perkara penting yang aku mesti dahulukan. Report itu dan ini, Assignment English, baca buku subjek U, baca nota lecturer dan lain-lain yang sewaktu dengannya.
   Sibuk memang sibuk, tapi kena redah la juga sebab biasa lah, adat jadi pelajar, macam ni lah gayanya. Apa yang penting aku mesti belajar betul-betul dan dapatkan ilmu yang aku betul-betul hendak tahu dan berguna padaku suatu hari nanti. Aku masih ingat, cikgu kat sekolah dulu selalu pesan,kita belajar kerana Allah SWT, bukan sebab peperiksaan. Jadi ikhlaskan hati dan jujurlah pada ilmu.

 Sampai di sini sahaja untuk pagi Sabtu yang indah ini, bila aku free Insyaallah aku akan bercerita lagi.


Ok, wasalam..

yang benar,

GerBera *(^_^)*
8:56am 2/4/11

Tiada ulasan: